úterý 27. května 2014

Přírodní šampón Faran - testováno na dvou a půl ženách

Žádný obsah vody, čistě přírodní složení, extrakty z aloe vera a jojoby - od tohoto šampónu jsem čekala opravdu hodně. Oprávněně nebo marně?

Nejdříve si ale pojďme značku Faran a samotný šampón představit. Za značkou se skrývá izraelská firma, která ručně vyrábí celou škálu pečujících i dekorativních kosmetických produktů vysoké kvality, nesoucích certifikát Ecocert. Zajímavou složkou několika krémů je velbloudí mléko, které má hydratační a regenerační účinky. Celou nabídku kosmetiky Faran si můžete prohlédnout zde.


Šampón Faran Aloe/Jojoba je popisován jako vysoce jemný, ale účinný. Zaujalo mě, že neobsahuje žádnou vodu, s čímž jsem se dosud u žádného šampónu nesetkala. Extrakty z aloe vera a jojoby se mi zdály taky velmi zajímavé. K tomu olivový olej a celkově přírodní složení. Plná cena za 220 ml je 453 Kč, nyní je ve slevě za 362 Kč. Šampón můžete koupit zde.
 

A teď už k účinkům šampónu. Šampón jsem chtěla prověřit opravdu dobře, takže jsem ho nezkoušela jen já, ale i má sestra a moje čtyřletá dcerka (to je ta půlka ženy:-). A tady je naše hodnocení:

Jak šampón (ne)fungoval u mě:
Šampón má jemnou přírodní květinovou vůni a gelovou konzistenci. Jako většina přírodních šampónů, pění velmi málo. Je ho potřeba rozpěnit v dlaních s trochou vody. Mytí probíhalo dobře, jen jsem měla pocit, že potřebuju větší množství, než je tomu u jiných šampónů. Bez použití kondicionéru se po uschnutí vlasy moc nezvlnily, jak to běžně bývá, vypadaly suché a bez lesku. Měla jsem pocit, jako by nebyly pořádně umyté. S kondicionérem to bylo trochu lepší, ale požadovaný výsledek se nedostavil a mé očekávání vyplněno nebylo. Řekla bych, že na mé husté, silné a vlnité vlasy je moc jemný a slabý. Ale protože vím, že mám vlasy prostě jiné, než většina normálních lidí, šampón jsem hned nezavrhla a poslala ho na další testování.

Pro představu rozdílu mých a normálních vlasů většiny lidí - já jsem ten pes na pravo:-) Ten se taky musí mýt hodně blbě.
Co udělal s vlásky mé malé dcerky:
Dcera má docela husté vlasy po mě, ale zatím jemnější, prostě dětské. Jsem zvědavá, jestli se jí taky začnou vlnit až v patnácti, jako tomu bylo u mě. Šampón ji vlásky moc dobře umyl, dokonce i více pěnil. I bez kondicionéru byly vlasy po uschnutí v pěkném stavu, hladké a příjemné na dotek. V tomto případě šampón uspěl. Díky přírodnímu složení je pro děti jako dělaný.

A nakonec zkoušela i moje sestra:
Ségra má moderní krátký střih. Její vlasy jsou celkem husté, kvalitní, spíš rovné, ale často si stěžuje, že je má splihlé. Moc detailů se mi z ní nepodařilo dostat, ale celkově byla z šampónu nadšená. Cituji: "Zkoušela jsem ten šampon. Mám z něho krasné bohaté vlasy." Ptám se, jak šlo mytí a tak. "Nepěnil skoro vubec, to mi u těchto šampónů vadí. Kondicionér nepouživám, vlasy šly rozčesat dobře. Asi bych si ho koupila."

Takže tady vidíte, že sto lidí, sto chutí, každému sedne něco jiného, což se dá v kosmetice asi předpokládat, jinam by nemuselo existovat tolik různých výrobků. Pokud bych to měla nějak uzavřít, řekla bych, že se šampón hodí spíš na jemnější vlasy, které nesnáší zatížení silikony a potřebují "nadýchat". Určitě bude tou pravou volbou i pro ty, kteří mají citlivou pokožku hlavy a dávají přednost přírodní kosmetice.

Bodové hodnocení:  za mě 2, dcera 7, ségra 7, tzn. 5/7

Šampón jsem dostala zdarma z obchodu biooo.cz. Poslali mi i katalog výrobků, ve kterém je na jedné straně přehledně popsáno, čemu se v kosmetice vyhývat.


Setkaly jste se už se značkou Faran nebo přímo s tímto šampónem? Pokud ne, jak na vás působí? Láká vás k vyzkoušení?


6 komentářů:

  1. já jsem testovala ten levandulový (http://thelittlegem.blogspot.cz/2014/05/levandulovo-melounovy-sampon-faran.html) a byla jsem nadšená. mám hodně dlouhé a husté vlasy, rychleji se mastící, a vydržely mi i tři dny krásné, hebké, lesklé a s objemem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ráda slyším! Já mám právě spíš suché, když se rozčešou, tak je z nich chemlon. Já jsem fakt zvláštní vlasový úkaz:-)

      Vymazat
  2. S týmto šamponom som sa ešte nestretla.

    OdpovědětVymazat
  3. Tuto značku neznám. Moc mě zaujal design a krísná krabička, to není moc u šampónů obvyklé. Jak by né, když stojí 4x víc než šampóny, co kupuji ;) A přímně přírodní si může být jak chce, ale za tu cenu si já šampón prostě nekoupím.
    Díky moc za ten poslední obrázek s přehledem! Aspoň na některé věci si dám pozor.

    OdpovědětVymazat
  4. Tuto značku zatím neznám, vypadá zajímavě, hlavně ty mýdla.

    OdpovědětVymazat
  5. Něco jsem už o téhle značce zaslechla nebo ji možná někde zahlédla, to už nevím, ale název Faran mi je povědomý :) Tenhle šampon by pro mě asi také nebyl, ale možná jiný bych ozkoušela :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...